eTwinning projekti
2020-2021

Interaktivna matematička teka

Projekat „Interaktivna matematička teka/Interactive mathematics notebooks 2“, čiji su autori nastavnica naše škole Mirela Avdibegović i profesorica Lejla Hujdur iz Srednje ekonomske škole, predstavlja inovativan pristup izučavanju matematike. Učenici će kreiranjem svojih intraktivnih sveski naučiti povezivati naučeno sa primjerima u svakodnevnom životu na kreativan način. Ovaj projekat podrazumijeva najbolju pedagošku praksu u radu s djecom, a to je: učenje kroz zabavu, kreativan rad, radoznalost.

CAD - MATH

Međunarodni eTwinning projekat CAD-Math, čiji su osnivači Eda Ekşioğlu, Erdemli Borsa İstanbul Fen Lisesi, Turska i nastavnica naše škole Mirela Avdibegović, uključuje vizualne elemente i dizajn matematičkih dimenzija računarskih crteža i grafika. Riječ je o bogatom vizualnom projektu gdje se naši projektni partneri mogu ugodno izraziti i komunicirati u demokratskom okruženju za učenje gdje mogu istražiti dubine CAD-MATH svijeta pomoću matičnih studija. Riječ je o projektu u kojem učenici mogu uspostaviti veze između različitih prikaza matematičkih pojmova, procesa i situacija (numeričkih, simboličkih, geometrijskih/ grafičkih, itd.), prateći materijale kao što su Autodesk 123, Geogebra, robocompass itd., te razviti pozitivne pristupe kao što su saradnja i solidarnost.

Projktni partneri na mapi:

Matematički vremeplov

Projekat „Matematički vremeplov“, čiji su osnivači nastavnica naše škole Mirela Avdibegović te nastavnica OŠ "Osman Nakaš", Sarajevo - Nada Sokolović, će pomoći učenicima da na kreativan način izuče brojne sisteme i porijeklo brojeva kroz historiju. Učenici će kreirati svoje dnevnike istraživanja, u nekim od web alata, proširiti svoje znanje o brojnim sistemima povezati i primijeniti znanja iz matematike, informatike, historije, geografije.

Mathematics Film Festival 2021

Na međunarodnom projektu "Matematički filmski festival 2021" (autori projekta su Lejla Hujdur, Srednja ekonomska škola i Edisa Zilić, Richmond Park Education, Sarajevo) saradnici će pročitati knjigu "Čovjek koji je brojao", Malba Tahan i odabrati priču koja im se najviše svidjela. Na osnovu odabrane priče, učenici će napisati scenarij i snimiti film.

Projekt će povezati matematiku, književnost i umjetnost. Studenti će naučiti i poboljšati svoja znanja i vještine korištenja modernih web alata za stvaranje filma, izradu e-knjige itd. Projekt će biti okrunjen filmskim festivalom.

Famous female mathematicians 4

U ovom projektu, čiji su autori Nada Sokolović, JU OŠ "Osman Nakaš" i Marija Panova, OOU"Nikola Vapcarov", Strumica , Sjeverna Makedonija, saradnici će proširiti svoje znanje o poznatim matematičarkama, njihovom položaju u društvu, u odnosu na njihove savremenike matematičare, napraviti novogodišnji matematički stolni kalendar, upoznati učenike sa nekim od web 2.0. alata.

World Savings Day 2020

Kroz realizaciju ovog projekta, čiji su osnivači Lejla Hujdur, Srednja ekonomska škola i Anita Kola Brundić, Srednja škola Ban Josip Jelačić, Zaprešić, Hrvatska, učenike ćemo podučavati finansijskoj pismenosti kao jednoj od ključnih vještina 21. stoljeća.

Zbog izuzetne povezanosti finansijske pismenosti sa modelima koje imamo u ranom djetinjstvu, smatra da je finansijska pismenost dio emocionalne inteligencije ličnosti.

International Women in Science Day II

Promoviranje STEM-a među mladim djevojkama danas je izuzetno važno kako bi se otkrilo koje im mogućnosti nudi i potaknulo ih da se ohrabre u pravcu nauke. Izuzetno je važno biti uzor u ranoj dobi djeci i mladima, jer je ovaj period presudan za otkrivanje svih mogućnosti i prilika koje im se nude i uklanjanje trenutnih predrasuda o nauci kao muškoj disciplini. Važno je potaknuti ih na ravnopravnost spolova i međusobnu suradnju i gurnuti ih u čarobni svijet nauke.

Projekat su pokrenule kolegice iz Hrvatske: Maja Mačinko, Osnovna škola Ivana Cankara, Zagreb i Dalia Kager, Osnovna škola Eugena Kvaternika, Velika Gorica. Učenici će istražiti poznate naučnice u svojoj državi i napraviti adekvatne prezentacije a naučeno će razmijeniti sa svojim drugarima.

Domovino, pamti stope

Kroz realizaciju ovog projekta, čiji su autori Lejla Hujdur, Srednja ekonomska škola i Amela Isanović, Språkcentrum, Göteborg, Švedska, ćemo obilježiti Dan državnosti Bosne i Hercegovine. Učenici će pročitati knjigu “Pamti stope”a zatim će se podijeliti u mješovite timove, odabrati po jednu historijsku ličnost iz te knjige, o njoj dodatno istražiti i kreirati video ili prezentaciju o njoj. Svaka od partnerskih škola će organizovati aktivnosti obilježavanja u svojoj školi, a zajednički ćemo organizovati zoom videopoziv kojim ćemo obilježiti sam 25. novembar. Tom prilikom će svaka od grupa prezentirati svoj rad.

10 math challenges

U ovom projektu autora Agnieszka Samborek, Zespół Szkół Elektrycznych nr 1 w Krakowie, Poljska i Monika Poľanská, Obchodná akadémia Jarmočná 132, Stará Ľubovňa, Slovačka, želimo pokazati da matematika nije dosadna nauka puna brojeva i tajanstvenih likova, već da je matematika i šaljiva i ne susrećemo je samo u školi već i u svakodnevnom životu.

Zadaci projekta odgovarat će sadržaju matematičkog obrazovanja i nadopunjavati atrakciju. Učenici će raditi u školi u vrijeme obrazovanja, a za neke zadatke koristit ćemo i oblike obrazovanja na daljinu. Željeli bismo u projekt integrirati vještine 21. stoljeća, poput upotrebe ICT alata, kritičkog mišljenja, kreativnosti, produktivnosti, suradnje.

S-E-E (Sun-Earth-Eratosthenes) Corona Update

COVID-19 je promijenio pristup rješavanju svih problema, kao i procesu poučavanja i učenja širom svijeta. Nesigurnost u dosljednosti poučavanja van mreže doprinosi potpunom fokusiranju na mrežno okruženje i rad na projektu. Projekat su pokrenule kolege iz Srbije: Sonja Sumonja, Elektrotehnička škola "Nikola Tesla", Niš i Aleksandar Stojković, Osnovna škola "Sreten Mladenović Mika", Niš.

Studenti sa svih kontinenata sarađuju kako bi reproducirali jedan od 10 najljepših eksperimenata nauke svih vremena: Eratostenovo mjerenje opsega Zemlje. Eratostenov eksperiment je uvijek poželjniji primjer za naše učenike i za primjenu metode Upit. Aktivno uključivanje učenika će dovesti do važnih ishoda u učionici. Studenti će takođe podeliti znanje o solarnim satovima i organizovati kvizove i takmičenja u dizajnu i konstrukciji solarnih satova. Inspirirat ćemo učenike i nastavnike da naprave mini-projekte za izgradnju solarnih satova.

400 önskningar till Göteborg/400 želja za Geteborg/ 400 wishes for Gothenburg

U 2021. godini, Geteborg slavi 400 godina od osnivanja grada. Proslava ce biti velika, kreativna i puna ljubavi jer Geteborg to jeste - grad ljubavi u kojem živi više od 200 nacija i čijim školama se uči više od 80 maternjih jezika. U to ime želimo s mladima i cijele Evrope proslaviti godišnjicu, proslaviti ljubav i poslati poruke mira i ljubavi. Projekat su pokrenuli Amela Isanović, Språkcentrum, Göteborg, Švedska i Lejla Hujdur, Srednja ekonomska škola, Sarajevo.

Game theory

Projekt ima za cilj podučavanje uma i inteligencije igrama u matematici. Kroz igru ​​želimo stvoriti ugodno okruženje za učenje. Nacionalni i međunarodni događaji bit će organizirani uvođenjem mentalnih igara. Turniri će se održavati sa mješovitim timovima. Konačno, matematička vještina će se poboljšati uz razmišljanje. Autori projekta su Elvan Inan, BANDIRMA BİLİM VE SANAT MERKEZİ , Bandirma, Turska i Marina Nikolić, Prva tehnička škola, Kragujevac, Srbija